Bijna thuis!!! - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu Bijna thuis!!! - Reisverslag uit Bern, Zwitserland van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu

Bijna thuis!!!

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

06 April 2009 | Zwitserland, Bern

Jawel, het is onverwacht toch gelukt: ik mag 12 april al naar huis! Dan ben ik nog steeds maar heel kort thuis, maar het geeft me in elk geval weer een paar dagen meer…en dus ietsje meer kans om een beetje uit te rusten en meer mensen te zien. Kom maar op met die agenda’s!! ;)

Nog meer goed nieuws: Nathalie van de bar moest onverwacht naar huis (op zich niet leuk natuurlijk, ik had niet veel contact met haar maar het was een aardige, gezellige meid), en dus…kwam er een plaats vrij voor de Fever-dans in de show Golden Girls. Juist, die dans dus die Monia mij eerst beloofd had. En nu mocht ik hem dus toch nog doen (oké, uiteindelijk doe ik hem dus maar twee keer, maar ik ben er toch blij mee!)! Na nog gauw even te hebben geoefend met de twee anderen ging de eerste keer best goed, nog niet super soepel maar ik deed alle pasjes goed! :D En dan doe ik daarnaast nóg een nieuwe dans in het cabaret op het nieuwe nummer van de Pussycat Dolls (I hate this part – remix), een leuke, energieke dans waarbij ik, jawel, weer vooraan sta. :)

Ook het werk is redelijk rustig (ook al zijn een aantal klanten deze week buitengewoon strontvervelend, maar dat terzijde!) en de sfeer is weer verbeterd. ’s Avonds zie ik helaas nog steeds bijna niemand meer, Mickael niet, Romain niet, Bonnie niet veel…alleen Claire is een die-hard die elke avond in de nightclub te vinden is, maar omdat die voor de rest erg leeg blijft haak ik meestal na een half uurtje af, met de hoop dat het de volgende avond drukker zal zijn…:s Maar ik heb beloofd om de laatste week elke avond te feesten, wat gisteravond al goed begon met het afscheid van Fred en morgenavond vast ook wel zal lukken met de verjaardag van Mickael!! :)

Op mijn vrije dag ben ik met Maria een eindje gaan wandelen langs het bos, dat was wel erg gezellig en het uitzicht was super. En we (de meiden van het dorp) hebben ons ook erg vermaakt op de avond dat een aantal mannelijke collega’s als chippendales optraden! :p

Al met al zal het afscheid toch wel weer moeilijk worden…zoals voorspeld zul je altijd zien dat het de laatste weken ineens beter gaat, en ik heb uiteraard toch wel een paar mooie herinneringen aan leuke momenten in Saint-Moritz, al zijn het er lang niet zoveel als in Beldi. Maar ik zal sowieso enorm blij zijn als ik jullie weer kan zien!!

Tot héél snel!!! :D

Een hele dikke kus en veel liefs, Naomi

  • 06 April 2009 - 12:03

    Mur:

    Ik eerst, ik eeerst!!!!!

    Kus

  • 07 April 2009 - 06:46

    Tante Ria:

    Hey Naomi,

    Zo zie je maar,op het eind valt alles nog mee.
    Nog een fijne gezellige week en tot gauw.

    Hele dikke knuffel.

  • 07 April 2009 - 18:57

    Bart:

    Ge zult zien dat ge dit een zeer goed seizoen gaat noemen, na een tijdje. De minder leuke dinges vergeet ge veeel rapper.
    Proficiat met uw benoeming tot GO potentiel. Nog efkes en ge zult een echte madam worde, maar ik zal u blijve koejenere, want ge zijt zo'n goej slachtoffer.
    Veel plezier voor die laatste dagen.
    We spreken zo snel mogelijk af, want ge hebt ni veel tijd. Gwadeloep wacht op u!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 65481

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 21 Januari 2016

Nieuw Zeeland en Australië

04 April 2007 - 04 November 2010

Club Med

15 September 2005 - 15 November 2006

Master European Tourism Management

Landen bezocht: