Marrakech: encore La Medina - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu Marrakech: encore La Medina - Reisverslag uit Marrakesh, Marokko van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu

Marrakech: encore La Medina

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

29 Juni 2009 | Marokko, Marrakesh

Sorry voor het lange wachten weer op de nieuwe update! Ik heb inmiddels internet op mijn kamer, ik mis alleen nog de tijd om online te komen…:S Maar mijn rooster lijkt iets beter te worden, dus hopelijk zal ik vanaf nu wat vaker wat van me kunnen laten horen.

Ik zit dus (helaas) nog steeds in La Medina, maar het rotgevoel van de eerste weken is voor het grootste deel weg; ik heb mijn plek hier gevonden, en al wil ik nog steeds liever naar La Palmeraie, ik zie nu ook de voordelen van dit dorp. In La Palmeraie kan ik niet in een vrij uurtje even gauw naar de Souks of het centrum, en het werk aan de receptie daar is waarschijnlijk een stuk zwaarder. De vriendschappen hier met sommige collega’s beginnen wat hechter te worden en de Marokkanen houden er gelukkig ook van om af en toe een goeie knuffel te geven, in tegenstelling tot de Fransen. Ik ben ook al een paar keer gaan stappen in het nachtleven van Marrakech, wat ervoor zorgt dat je er even helemaal uit bent, dat doet me ook goed. En sinds een paar weken dans ik eindelijk mee in een show (“Carmen”) in La Palmeraie; niet de meest spectaculaire show, maar het is beter dan niets.

Verder heb ik eigenlijk weinig te vertellen…het begint hier goed warm te worden, en ik begin ein-de-lijk (want veel tijd om te zonnen heb ik niet) een beetje kleur te krijgen. Op mijn vrije dag ga ik af en toe sporten in La Palmeraie en soms besluit ik om in mijn uurtje middagpauze baantjes te gaan zwemmen in plaats van te lunchen (dan neem ik gewoon een appel in mijn kamer). Hierdoor zitten mijn broeken alweer wat losser, mooie bijkomstigheid! ;) En ook al zijn er hier ’s avonds bijna geen mensen op de dansvloer en zijn het altijd dezelfde liedjes die gedraaid worden, ik dans me te pletter, wat me alweer de naam heeft opgeleverd van ‘onze grote danseres’. :D

Ik hoop dat ik de volgende keer wat meer nieuws heb te vertellen, en ik zal ook proberen wat meer foto’s te maken want erg veel heb ik er nog niet…

Lots of love from Marrakech… Kisses, Naomi

  • 29 Juni 2009 - 19:42

    Robin:

    hey meid,
    mooi om te horen dat t beter gaat daar,en dat je je draai begint te vinden!:D
    heb net een kaartje zitten schrijven(incl envelop),kwam ik erachter dat t niet t goeie adres is!:s en ik kan t goeie nergens meer vinden,dus als je mij t goeie nog ff zou willen mailen,doe ik m zo snel mogelijk op de bus!
    nog veel goeds voor daar!
    liefs x

  • 30 Juni 2009 - 10:07

    Tante Ria:

    Fijn dat je het weer naar je zin krijgt daar (had ik ook wel verwacht hoor).
    het is hier nu ook lekker warm en hopelijk blijft dat ook een tijdje.

    Liefs en een hele dikke knuffel.

  • 30 Juni 2009 - 21:38

    Bonnie:

    Meis ik kom je kant niet meer op :( Zoals je moeder al zei op je hyves: t'is ook altijd wat met Club Med. Vertrek 7 juli voor TUI Nederland als reisleidster naar Rhodos! Ook leuk :D Was echt zat van het wachten op een definitief vertrek voor Club Med. Met Fred gaat het wel lastig worden... We hebben elkaar nu ongeveer 2 maanden niet gezien, maar we gaan er nog steeds voor!! :D Balen dat Marokko zo anders uitgepakt heeft dan verwacht! Khoop dat je je draai uiteindelijk wat meer zult vinden :) Hoe is het met de mannen daar dan? ;)

    Heel veel plezier nog! Ik denk aan je!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 65455

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 21 Januari 2016

Nieuw Zeeland en Australië

04 April 2007 - 04 November 2010

Club Med

15 September 2005 - 15 November 2006

Master European Tourism Management

Landen bezocht: