Visite - Reisverslag uit Chambéry, Frankrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu Visite - Reisverslag uit Chambéry, Frankrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu

Visite

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

27 Februari 2006 | Frankrijk, Chambéry

Afgelopen week was het vakantie in Frankrijk (ja nu al!). Dat is niet per se leuk; de hele universiteit was dicht zodat ik ook niet op internet kon, en alle andere ETM’ers gingen naar huis dus bleef ik alleen achter (wegens gebrek aan geld voor een vliegticket en omdat ik pas nog even thuis was geweest). Gelukkig hoefde ik me niet lang te vervelen, want mam en Hans kwamen mij een paar daagjes gezelschap houden, en brachten weer een hoop eten en handige spulletjes mee! :D Zondag kwamen ze aan, en hoewel ze eigenlijk woensdagochtend al weer zouden vertrekken hebben ze gelukkig besloten om nog een dagje langer te blijven. :) We zijn naar het meer van Annecy geweest en naar Albertville (het stelt eigenlijk allebei niet veel voor, maar je moet toch wat), Lyon vonden ze helaas iets te ver weg. Ook heb ik ze rondgeleid hier in Chambéry, waar we elke dag weer lekker uit eten zijn gegaan. :D Hans vond net buiten de stad, bij de Carrefour, nog een kledingwinkeltje waar ze leuke shirtjes hadden voor maar 2(!) tot 5 euro in de uitverkoop, wat hij natuurlijk niet had moeten zeggen want toen kon hij weer een uur wachten voordat ik uitgekeken was. ;) Uiteindelijk kwam ik thuis met 5 leuke shirtjes én een stel gratis kleerhangertjes voor in de hangkast, van de aardige mevrouw achter de kassa die begrepen had dat ik hier studeerde en de hangertjes goed kon gebruiken. :)

Toen mam en Hans donderdagochtend weg waren, was het natuurlijk wel weer even extra eenzaam. Dus ben ik lekker ouderwets brieven gaan schrijven aan een paar van mijn vriendjes en vriendinnetjes. :) Verder heb ik mijn tijd goed besteed door alvast wat studieboeken te lezen, een opdracht te maken en de dvdtjes te kijken die Bea voor mij had gebrand (thnx Bea!!!).

Als het goed is komt de rest vandaag weer naar Chambéry dus wordt het waarschijnlijk weer wat gezelliger. :) Ik hou jullie op de hoogte!

Dikke kus, Naomi

  • 27 Februari 2006 - 22:29

    Ping:

    Hallo hallo,

    Wat top dat jullie mam en Hans langs waren geweest, dat maakt zon weekje een heel stuk korter :D. Succes de komende weken en tot mails :D. Dikke kuzzz,

    Ping

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 65452

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 21 Januari 2016

Nieuw Zeeland en Australië

04 April 2007 - 04 November 2010

Club Med

15 September 2005 - 15 November 2006

Master European Tourism Management

Landen bezocht: