Graduated!! :D - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu Graduated!! :D - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu

Graduated!! :D

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

27 November 2006 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hoi allemaal!!

Sorry voor het beetje late berichtje, maar op verzoek toch nog even een verhaaltje en wat foto's van mijn diploma-uitreiking en alles eromheen!

Na maandag 6 november nog met een goede vriend naar een concert van Evanescence te zijn geweest, vertrok ik dinsdagavond met mam naar Bournemouth. Natuurlijk net toen de nieuwe regels op vliegvelden ingingen, dus een hoop vertraging (al weten we niet 100% zeker of het daardoor kwam). Uiteindelijk waren we rond 11 uur 's avonds engelse tijd bij het hotel, waar gelukkig een briefje klaarlag met de sleutel.

Woensdag waren de andere ETMers er nog niet, dus hebben we een 'rustig' dagje gehouden: inkopen doen, bij de universiteit kijken en langs mn oude huis lopen. Vreemd hoor, als je daar toch een tijd hebt gewoond. Ik werd er weer helemaal melancholisch van...ik heb daar toch wel een supertijd gehad. Maarja, 's avonds gingen we uit eten bij restaurant Ciao, wat meteen zo goed beviel dat we daar de rest van de dagen ook gegeten hebben, keuze genoeg. Zonde dat we dat restaurant vorig jaar nog niet ontdekt hadden!!

Donderdag was de grote dag van de graduation, en het was echt net als in de film!! Inclusief een spannend moment aangezien pap er bijna niet bij was...zijn horloge stond niet goed, maar uiteindelijk kwam hij nog nèt op tijd helemaal bezweet aanrennen! Toen ik mijn gown (soort cape) en hat (muts met pluimpje) had opgehaald zag ik de andere ETMers, helaas was niet iedereen gekomen wegens tijd-/geldgebrek. Maar het was wel super om de rest weer te zien, allemaal in van die rare pakjes! ;) De ceremonie was helemaal officieel, op de muziek van de brassband na was het doodstil toen de hoge piefen (ook al in rare pakjes) in processie het podium op kwamen. Onze groep was één van de eersten die het podium op moesten (één voor één), waarbij je eerst een knikje/buiginkje moest maken naar een deftige dame, en daarna weer een andere man een hand moest geven. Daarna kreeg je je diploma en mocht je weer gaan zitten. Het leek eindeloos te duren voordat iedereen geweest was, want het was een hele afdeling van de universiteit. Uiteindelijk was het dan toch zover en mochten we naar de receptie, die niets voorstelde. Daarom besloten pap, mam en ik om ergens te gaan eten (bij Ciao dus ;) ). We hebben daar gezellig gekletst en ik en mam zijn nog even meegegaan naar paps hotel om hem uit te zwaaien, hij ging namelijk dezelfde dag weer weg. 's Avonds ben ik nog uitgeweest met een deel van de meiden, maar om de één of andere reden was de sfeer niet zoals vorig jaar en gingen de meesten alweer vroeg naar huis, waarna ik en Verena (de die hards) het om half 2 ook maar voor gezien hielden...

Vrijdag heb ik overdag veel met mam opgetrokken, een beetje geshopt en de eekhoorntjes gevoerd in het park. 's Avonds gingen we met de hele groep (degenen die er waren iig) naar het graduation ball, allemaal in onze chique galakleding. Iedereen zag er supermooi uit, maar de Engelsen blijven vreemd. Er speelde namelijk een band genaamd 'Greenish Day', drie keer raden hoe ze eruit zagen en wat ze speelden...rockmuziek lijkt me nu niet echt een goede keuze voor zo'n gala maarja opzich wel grappig!! :p Nu was de sfeer gelukkig een stuk beter en waren we weer een echte groep, al werd het ook duidelijk wat er aan de hand was: veel mensen waren erg verdrietig omdat dit waarschijnlijk de laatste keer was dat we zo met zn allen bij elkaar in Bournemouth zouden zijn. :( Gelukkig konden we er toch nog een mooie laatste avond van maken (de meesten gingen zaterdag alweer weg).

Zaterdag was rustig, weer even door de stad gelopen en door het park. 's Avonds had ik afgesproken met Verena, de enige die er nog was, Paola, die er nog steeds woont, en Rosie, een meisje waarbij Verena verbleef. Ik had mn uitgaansoutfit al aan, maar helaas bleek dat ze alleen wat wilden drinken omdat verena 's ochtends vroeg weg moest en paola een lange dag achter de rug had. Maar het werd wel gezellig. :)

Zondag zijn mam en ik nog even langs de pier gelopen, en hebben we met Paola en Peter op de universiteit wat gedronken en gekletst. Helaas was het toen alweer voorbij en waren we om 11 uur 's avonds weer terug in Raamsdonksveer. Het ging weer veel te snel voorbij, maar het was wel een super week. Ik hoop dat ik met sommigen toch nog contact kan houden.

Helaas kan ik nog maar 10 foto's op deze site zetten, ik zal proberen snel meer foto's te zetten op mijn Hyves: http://www.purenana.hyves.nl

Liefs en een dikke kus, Naomi!

  • 28 November 2006 - 16:21

    Roel:

    Pong!!

    Van harte met je diploma, en je ziet er helemaal leuk uit in je Gown and hat hihihi. Dikke kuzz en knuffies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 65462

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 21 Januari 2016

Nieuw Zeeland en Australië

04 April 2007 - 04 November 2010

Club Med

15 September 2005 - 15 November 2006

Master European Tourism Management

Landen bezocht: