It's getting better! :) - Reisverslag uit Chambéry, Frankrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu It's getting better! :) - Reisverslag uit Chambéry, Frankrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu

It's getting better! :)

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

17 Februari 2006 | Frankrijk, Chambéry

Even een korte update aangezien ik niet veel tijd heb, maar ik wilde even laten weten dat het al een stuk beter gaat gelukkig!
Mede dankzij de lieve kaartjes en smsjes die ik gehad heb, thnx!! :)

Het is hier nog steeds slecht georganiseerd en ik ben nog steeds niet echt blij met de kosten. Maar het contact met de rest van de groep wordt steeds beter, ik heb nu meer contact met iedereen thuis en de mensen uit Bournemouth en we doen hier steeds meer leuke dingen!! Dat is toch het belangrijkst voor mij om me goed te voelen!!! :D

Met valentijnsdag hebben Elisabetta en Patricia mij en Stéphanie uitgenodigd om bij hun romantisch te komen dineren, bij gebrek aan vriendjes (hun hadden er alledrie wel één, maar niet bij de hand ;) ). Het eten was erg lekker en het was erg gezellig, en op het laatst had Elisabetta nog een verrassing voor ons: Chocolade hartjes!! MMMMMMM :p

Woensdagavond was er hier, jawel...salsa!!! Dat konden wij natuurlijk niet missen en voortaan gaan we er zovaak mogelijk heen!! :)

Gisteravond waren we uitgenodigd op een feest van Franse studenten, dus we hebben goed ons Frans kunnen oefenen. Het was erg leuk en typisch Frans, de muziek (techno en Algerijns), de kleding van de mensen en de drank en hapjes (rode wijn en stokbrood, duh!).

Vanavond wordt een rustig avondje, en aangezien we nu al een week vakantie hebben vertrekken de meesten vandaag naar huis. Ik ben een van de weinigen die hier blijven, maar zondag t/m woensdag krijg ik bezoek van mam en Hans. :)

Hier alvast weer wat foto's! :)

Kusjessssss Nana

  • 17 Februari 2006 - 23:07

    Ping:

    Hallo hallo,

    Ben blij te lezen dat alles weer een beetje de goeie kant op gaat, gelukkig :D:D. Veel plezier en fun de komende tijd!! Liefs,

    Ping

  • 18 Februari 2006 - 16:10

    Eveline:

    Hoi Naomi wat leuk om te zien wat je daar doet. Tante Annet gaf me de tip om te kijken. Ben blij dat het nu wat beter gaat.
    Doe je de groetjes aan Hans en je moeder.

  • 19 Februari 2006 - 12:15

    Tante Annet:

    lieve naomi,wil je het adres doorgeven om een kaartje te sturen.veel lieve groetjesvan mark en tante annet.

  • 26 Februari 2006 - 14:26

    Bar:

    Heej lief meissie,

    Fijn om te lezen dat het nu wat beter gaat daar :-)
    Heel veel plezier en succes de komende tijd!

    Veel liefs van burrie xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 65449

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 21 Januari 2016

Nieuw Zeeland en Australië

04 April 2007 - 04 November 2010

Club Med

15 September 2005 - 15 November 2006

Master European Tourism Management

Landen bezocht: