Bye bye Bournemouth... :( - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu Bye bye Bournemouth... :( - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu

Bye bye Bournemouth... :(

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

02 Februari 2006 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Dat was het dan...de laatste 3,5 week in Bournemouth zijn voorbij gevlogen, veel sneller dan ik wou...ik had nog zoveel willen doen daar en ga sommige mensen echt missen!!! :cry:
Helaas heb ik mijn vrienden daar niet eens veel meer kunnen zien doordat iemand bedacht had dat het leuk zou zijn om al die stomme studentjes VIER assignments in DRIE weken te laten doen... :x Tuurlijk, 'je moet eerder beginnen', maar in de praktijk lukt dat maar weinigen...zucht. :doubt: Gelukkig heb ik wel weer 2 assignments terug (de laatste vier worden opgestuurd naar Frankrijk), en ik heb gelukkig alles netjes gehaald. :)

Gelukkig zijn we nog wel lekker een paar keertjes uit geweest (de deadlines waren steeds op vrijdag, en een beetje ontspanning daarna hadden we echt wel nodig!!), en vorige week zondag hadden we een afscheidsetentje in een Mexicaans restaurant, en daarna een afscheidsfeestje bij één van de meiden thuis, waar we ons vermaakten met een karaoke-cd van Katie en Paola. :lol:

Na die dag ging er bijna elke dag wel iemand weg, sommigen gaan naar Portugal, sommigen naar Spanje, Mélina gaat naar Duitsland en een paar meiden gaan met mij mee naar Frankrijk. Katie, Paola en Blanca blijven in Engeland, omdat zij de 'gewone' toerisme-opleiding daar doen en niet het Europese programma dat wij doen. Peter en Luke blijven ook, die studeren allebei wat anders. Wel jammer hoor, vooral omdat ik met deze mensen toch wel het meeste had, samen met Kinsie en Sindy. Het afscheid nemen was af en toe erg emotioneel, maar het goede nieuws is: we gaan elkaar sowieso weer allemaal zien eind maart!! :D Dan is er een ETM get-together, en komt iedereen van onze opleiding naar Chambéry. En Katie, Paola, Blanca, Peter en Luke komen (waarschijnlijk) ook, dus dat wordt een echte reünie. :D

Hieronder nog een heleboel fotootjes van mijn laatste weekjes in Bournemouth, er zitten ook nog een paar wat oudere foto's tussen die ik inmiddels van andere meiden gehad heb. :)

PS. Voor degenen die nog iemand missen in het verhaal: wegens omstandigheden heb ik Anthony de laatste week niet meer kunnen zien en heb ik helaas dus ook geen afscheid van hem kunnen nemen.

  • 06 Februari 2006 - 02:17

    Roel:

    Heej mop,

    Bedenk maar zo, elk afscheid is ook weer een nieuw begin, en weet zeker dat je het in Frankrijk ook helemaal naar je zin zal hebben!! Vive la Naomí :P. Knuffels,

    Pong

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 65443

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 21 Januari 2016

Nieuw Zeeland en Australië

04 April 2007 - 04 November 2010

Club Med

15 September 2005 - 15 November 2006

Master European Tourism Management

Landen bezocht: