Stresss (en leuke dingen, gelukkig) - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu Stresss (en leuke dingen, gelukkig) - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu

Stresss (en leuke dingen, gelukkig)

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

19 Januari 2006 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hey!

Ik ben alweer op de helft...op de helft van mijn 3 1/5 week die ik hier nog ben, en op de helft van mijn assignments. 2 zijn er af, de andere 2 moeten allebei volgende week vrijdag om 12.00 ingeleverd zijn...dat wordt stressen dus!! Niet te geloven dat sommige meiden alles vorige week al af hadden, geen idee hoe ze dat doen...want ze gaan wel gewoon mee uit enzo! Gelukkig ben ik niet de enige die nog 2 assignments te gaan heeft...

Doordeweeks heb ik tot nu toe dus alleen gewerkt, maar vorig weekend ben ik wel weer lekker even uitgeweest. :)
Vrijdag eerst weer gezellig ingedronken bij Katie en Paola, en daarna naar Litten Tree, een gezellige pub mèt dansvloer. Helaas kon ik daarna niet mee naar een andere club, aangezien ik mijn paspoort was vergeten en nergens binnenkwam. Normaal hoef ik bij o.a. Toko en Bliss nooit wat te laten zien, maarja, zal je altijd zien, nu liep er veel politie op straat dus waren ze strenger. Dat werd dus in mijn eentje in een taxi naar huis. :(
Zaterdag had ik gelukkig wèl weer mijn paspoort bij (en nu werd er natuurlijk niets gevraagd :s ). Er was een internationale nieuwjaarsparty in the Old Fire Station, en dat werd weer een super avond. :) Anthony had eindelijk weer (tijdelijk) werk gevonden, na een maand niet te hebben gewerkt, maar was daar zo moe van (en flink verkouden) dat hij maar even is gaan slapen en mij pas later heeft opgehaald.

Aangezien de tweede assignment nu ook af is, gaan we vanavond feesten in Elements. Morgen om 5 uur gaan we wat drinken met alle Nederlanders (en wat Vlaamse Belgen) die we hier kennen, en 's avonds waarschijnlijk ook weer uit (nu kan het nog!) :D
Zaterdag wordt het óf de bios óf de Walkabout, en zondag hebben we een afscheidsetentje (+ feest) voor alle ETM-ers, omdat de eersten van ons woensdag al vertrekken.
Dat worden dus een hoop leuke foto's! :)
Hier alvast wat foto's van vorig weekend!

Kiss kiss,
Naomi

  • 19 Januari 2006 - 18:49

    Mur:

    Ik hoor wel weer dat je flink aan het genieten bent. succes met je assignments die je nog moet maken en tot snel. Kuss Mur

  • 19 Januari 2006 - 23:33

    Roel:

    Heej skat,

    Wat gaat het snel, binnenkort alweer je laatste dagje daar.... Oef ;). Succes met je assignments, altijd feest :D. Kuzzzz,

    Pong (of ping?).

  • 21 Januari 2006 - 15:23

    Pap:

    hey naomi,mooi dat het grote werk er bijna opzit daar,geniet nog maar even voor je aan je volgende uitdaging moet beginnen.groetjes van ons allemaal hier en tot gauw xxx pap

  • 23 Januari 2006 - 13:37

    Katie:

    Skatje...Ik ga je ongeloveloos missen gewoon! Maar gelukkig is Chambery niet heeeeeel ver weg!

    Luv u, xxx (3 as we are dutch ;-)),
    Katie

  • 24 Januari 2006 - 09:06

    Burrie:

    Heej lief meissie,

    Leuke foto's! Het ziet er echt super gezellie uit allemaal! :-D Heel veel plezier nog de komende weken en veel succes met de assignments die je nog moet maken!

    Veel liefs van burrie xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 65470

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 21 Januari 2016

Nieuw Zeeland en Australië

04 April 2007 - 04 November 2010

Club Med

15 September 2005 - 15 November 2006

Master European Tourism Management

Landen bezocht: