Back in Bournemouth - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu Back in Bournemouth - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu

Back in Bournemouth

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

08 Januari 2006 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Hallo allemaal, hier eindelijk weer een berichtje uit Engeland! :)

Ik ben dus vrijdag weer in Bournemouth aangekomen (gelukkig geen toestanden op het vliegveld dit keer) en was eigenlijk al vrij snel weer gewend. Het is hier gelukkig (iets) minder koud dan in Nederland! Van mijn huisgenoten was alleen Nick er, Paul is vandaag aangekomen en als het goed is komt Sindy vanavond ook nog. Gelijk maar boodschappen gedaan en mijn koffer uitgeruimd, waarna ik me alweer helemaal thuis voelde. Ben alleen mijn muis (vd laptop) vergeten, maarja.

Vrijdagavond ging er vrijwel niemand uit, alleen Luke en Blanca maar daar kwam ik pas achter toen ik al andere plannen had gemaakt. Namelijk: lekker knus bij Anthony op de bank tv kijken. :D In eerste instantie vond ik dat hij een beetje vreemd deed en was ik bang dat ik na een maand toch een beetje tegenviel ofzo, maar gelukkig zei hij zaterdagavond uit zichzelf sorry en bleek dat hij gewoon heel zenuwachtig was om mij weer te zien en dat hij juist indruk op me wilde maken omdat hij me 'echt heel heel erg leuk' vond. :D

Zaterdag heb ik een paar uur in de bieb gezeten met Katie, Paola en Blanca om vast de taken te verdelen van onze groepsopdracht, en de opzet te bespreken (jaja goed hè gelijk aan het werk :) ). Daarna nodigde Katie ons uit om bij haar en Paola te komen eten (Katie's vriend Thorsten kookte), wat ook erg gezellig was. We hebben lekker met z'n allen alle mannen af zitten kraken :lol: (toen wist ik nog niet waarom Anthony een beetje raar deed, en de rest had ook ieder zijn eigen reden om even geen zin in mannen te hebben). Uiteindelijk stuurde Anthony dus een lief smsje en ben ik toch bij hem langsgegaan, waarna hij dus uitlegde wat er aan de hand was. En weer samen op de bank een filmpje gekeken. :)

Vandaag lekker uitgeslapen en met Anthony gaan lunchen. Verder heb ik het nog even rustig aangedaan, morgen begint het echte harde werk weer...

Ik ben dit weekend vergeten mijn nieuwe digitale camera mee te nemen, dus een goede foto van Anthony volgt nog, maar hier is vast een stukje van een foto van afgelopen zomer, de enige foto die hij op zijn pc had staan. :)

Ciao, muchas besas... Naomi

  • 11 Januari 2006 - 13:09

    Tante Ria:

    Hallo Naomi,
    allereerst nog VEEL LIEFDE EN GOEDE GEZONDHEID VOOR 2006.
    Fijn dat je goed bent aangekomen.het is hier vandaag miezerig weer,niet leuk hoor.
    veel plezier met het leren
    en met je vrienden.Doeiii
    Tante Ria.

  • 11 Januari 2006 - 23:33

    Ping:

    Hallo pong,

    Wil je weer even heel veel plezier toewensen voor de komende tijd, maar als ik je verhaal zo lees komt dat denk ik wel goed ;). Vond het top je met oud en nieuw even te spreken, doen we binnenkort weer even over :P. Voor nu, dikke kuzzzz en liefs,

    Ping

  • 14 Januari 2006 - 18:26

    Lonn:

    heej naomi!!
    what a hotty!!
    have fun.
    wanneer ben je weer in NL?
    hoop je snel weer te zien
    liefs
    Lonn

  • 14 Januari 2006 - 19:50

    Ruben:

    Eej meissie, ik hoorde vandaag dat je plannen had om met carnaval nog ff terug te komen! Zo leuk zijn als het lukt!
    veel plezier de laatste maand in UK!
    xxx Ruben
    ps, leuke foto van Anthony!

  • 15 Januari 2006 - 21:04

    Katie:

    Ej, wiens website vind ik daar...

    Ga nou eens van die msn af en aan het werk, schatje...we hebben een dead-line hoor! :)

    Fijne avond en tot morgen!

    Dikke kus,
    Katie

  • 19 Januari 2006 - 09:30

    Robin:

    Hoi Naomi,
    Het heeft even geduurt,maar nu kan ik dan ook eindelijk een reactie geven!:D
    Voor de korte tijd die je nog te gaan hebt in Bournemouth wil ik zeggen:geniet er nog even van! Maar dat zal wel lukken denk ik! Pas goed op jezelf en we msn-en(want dat kan nu!!!)
    xxx Robin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 65466

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 21 Januari 2016

Nieuw Zeeland en Australië

04 April 2007 - 04 November 2010

Club Med

15 September 2005 - 15 November 2006

Master European Tourism Management

Landen bezocht: