Vacances de Chambéry! - Reisverslag uit Chambéry, Frankrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu Vacances de Chambéry! - Reisverslag uit Chambéry, Frankrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu

Vacances de Chambéry!

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

22 April 2006 | Frankrijk, Chambéry

Bonjourrrrrr!

Nog gauw even een laatste berichtje voor ik vertrek uit Chambéry!

Vorige week was een drukke week, met veel schoolwerk en een examen, maar ook een pyamaparty en een galafeest! :D

De meeste opdrachten en de étude de cas moeten we pas inleveren als ik weer terug ben, maar het examen Frans hebben we in elk geval alweer achter de rug. Voor mij gelukkig niet zo moeilijk als voor de rest, omdat ik de enige ben die al Frans gestudeerd heeft en het gemiddelde niveau in de klas een stuk lager is. Het enige risico is dat de lerares strenger is voor mij omdat ze dit weet. ;)

Buiten het studeren en werken aan de opdrachten hadden we natuurlijk ook wat ontspanning nodig. Donderdagavond nam Fran’s huisgenoot ons in zijn auto mee naar een studentenfeest op een andere universiteit. Bij aankomst bleek er een thema te zijn: pyamaparty! Maar gelukkig was er bijna niemand die zich aan de dresscode had gehouden. Het was rustiger dan we hadden verwacht, ook de muziek was vrij rustig, maar het was toch best gezellig.

Vrijdag was er een groot galafeest voor alle Erasmusstudenten (wij zijn eigenlijk geen Erasmusstudenten, maar alle buitenlandse studenten mogen lid worden en meedoen aan de activiteiten). Voor 10 euro, met lopend buffet, de hele avond gratis drank (zelf champagne!! Of nouja…mousserende wijn ;) ) en gratis entree in de ‘Cocktail’ discotheek. Het was supergezellig, goede muziek, geweldige sfeer…erg geslaagd dus!! :D Het enige minpuntje waren mijn zere voeten…mijn schoenen zagen er eigenlijk al maanden niet meer uit, maarja, geldgebrek…maar net de dag ervoor hadden ze het dus echt begeven!! De hele zool kwam los. :? Dus was ik genoodzaakt om toch nieuwe schoenen te kopen, want ik kan natuurlijk niet naar een gala op mijn gympen. Gelukkig vond ik een paar mooie pumps voor 30 euro, maar omdat ik geen tijd had gehad om ze in te lopen en de hak iets hoger bleek dan ik in eerste instantie dacht, was het een echte marteling…maar ik heb de pijn verbeten (alcohol helpt hierbij ook goed haha) en gewoon gedanst en lol gemaakt. In de discotheek zelfs op het podium (of course ;) ) met Patri en Irène, en de DJ vond ons zo leuk dat we alledrie een gratis Cocktail Club shirtje kregen!! :D Dat is weer mooi meegenomen!! :P Uiteindelijk gingen we om een uurtje of 5 naar huis.

Ik ben trouwens sinds begin deze maand ook weer aan het sporten gegaan! De eerste maand had ik het te druk met andere dingen regelen en wist ik niet waar de sportscholen zaten, de tweede maand had ik geen tijd en geen geld, maar nu móest ik echt weer!! Heerlijk, voel me meteen een stuk beter! En het is hier wel wat duurder dan in Engeland (maarja daar hoorde de sportschool bij de universiteit), maar ook een stuk beter! Hier ben je tenminste moe na de les! Al moet ik nog steeds zeggen dat niets het haalt bij Arendse. De kwaliteit van de lessen daar (en het resultaat!) heb ik nog nergens anders gezien, al moet ik toegeven dat Arendse natuurlijk best duur is en ik nu gekozen heb voor de goedkoopste sportscholen. Maar toch!

Helaas ging het deze week allemaal wat minder…ik ben zomaar van de ene op de andere dag ziek geworden, flinke griep en alles deed zeer. :( Woensdag heb ik de hele dag op bed gelegen. Gelukkig is het nu weer allemaal zo goed als over en ben ik klaar voor Madrid!!! :D Partyyy met de girls uit Bournemouth!!

Volgende week het verslag!! ;)

Hasta la vista!!

xXxXx Naomi

  • 22 April 2006 - 16:51

    Roel:

    Heej mop,

    Wat leuk om nu ook de fotos te zien na het verhaal gelezen te hebben :P:P:P. Heel veel plezier in Madrid gewenst, en tot snel! Dikke kuz,

    Ping

  • 23 April 2006 - 14:58

    Manon:

    Heej meissie, t ziet er allemaal errug gezellig uit!! Kben blij da t allemaal goed gaat:D
    Dikke kus Manon

  • 24 April 2006 - 14:59

    Daantje:

    hoi hoi!! zozo ziet er allemaal heel gezellig uit zeg!! hoop dat alles nog goed gaat daar?? volgens mij wel... feest ze nog!! eu werk hard aan je huiswerk ;) hahaha

    xxx daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 65453

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 21 Januari 2016

Nieuw Zeeland en Australië

04 April 2007 - 04 November 2010

Club Med

15 September 2005 - 15 November 2006

Master European Tourism Management

Landen bezocht: