Home sweet home - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Bournemouth, Verenigd Koninkrijk van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Naomi

Blijf op de hoogte en volg Naomi

09 December 2005 | Verenigd Koninkrijk, Bournemouth

Ik ben thuis!!! In Nederland!! Waar iedereen weer gewoon Nederlands praat en het toch ineens een stuk minder 'thuis' voelt dan ik dacht...moet nog even wennen!
Nog even een verslag van de laatste week...ook voor mezelf, zodat ik het later nog kan teruglezen!

Vorige week donderdagavond ben ik naar Anthony geweest. :) Ik geloof dat ik wel een beetje kriebels heb, al ben ik nog een beetje in de ontkenningsfase omdat een lange-afstands relatie waarschijnlijk toch niet gaat werken...

Vrijdagavond nog even uitgeweest, maar dat was erg saai en de muziek was slecht (Anthony moest helaas werken bij de Walkabout, als barman). Zaterdag was leuker, pre-Christmas party voor alle Tourism Master-studenten, en de leraren! :D Goede muziek (van alles wat) en een erg leuke avond! Anthony moest helaas weer werken, maar dit keer werd het zo laat dat ik hem na zijn werk toch nog even kon zien. :)

Zondagavond alvast mijn verjaardag gevierd samen met de Italiaanse Elisabetta, die 5 December jarig was. Anthony moest helaas wéér werken, maar de rest was er gelukkig bijna allemaal en het was errug gezellig! :) Leuke cadeaus gehad, vooral van Sindy (en een boel anderen, maar Sindy had het uitgezocht)! :)

De rest van de week hard gewerkt aan mijn assignments, veel voor-onderzoek (lezen, screenen) en uiteindelijk in 3 dagen 2 assignments van 2000 woorden geschreven. Oftewel: de laatste nachten nauwelijks geslapen, überstress, wanhoop, buikpijn, het afscheid in de pub van alle vrienden gemist en geen tijd meer om Anthony te zien. :( :( Maar...ik heb het gered!! :D Vanmiddag om 16.00 gooide ik de 2 assignments in de daarvoor bedoelde box. Pfieuw! NOOIT MEER!!! Naja, 't was ook een beetje mijn eigen schuld, teveel met Anthony afgesproken, waarom heb ik ook zo'n geweldige timing om een leuke jongen tegen te komen... :?

Om mijn dag nog beter te maken, werd ik op het vliegveld niet alleen zorgvuldig gescreend (zoals op de heenreis, zie het eerste stukje), maar ze moesten mijn hele tas 2x doorzoeken voor ze een nagelvijl en nagelschaartje vonden, waarvoor ik een envelop en postzegels moest kopen om naar mezelf op te sturen. :? Stomme Engelsen! >:(

Nog een beetje goed nieuws vandaag: ik heb mijn cijfers voor Frans terug, 72% voor de negociation en 83% voor de SML-test!! :D :D Voor Engelse standaarden is dat super hoog! Maarja, ik heb natuurlijk ook niet voor niets Frans gestudeerd...

Maar nu ga ik eerst Minoes platknuffelen, wat ben ik blij om die weer te zien!! :D

Hopelijk zie ik jullie allemaal op mijn verjaardag! ;)

Hééél veel knuffels en een dikke kus, Naomi

  • 13 December 2005 - 01:10

    Roel:

    Heej mop,

    Mooi dat je weer thuis bent, voelt al met al toch wel lekker denk ik!! Ik moet nog even wachten maar toch :P. Veel plezier met alle feesten in december en tot snel mails! Dikke knuffel,

    Roel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 65479

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 21 Januari 2016

Nieuw Zeeland en Australië

04 April 2007 - 04 November 2010

Club Med

15 September 2005 - 15 November 2006

Master European Tourism Management

Landen bezocht: