Countdown: 10 days! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu Countdown: 10 days! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Naomi Heijstek - WaarBenJij.nu

Countdown: 10 days!

Blijf op de hoogte en volg Naomi

11 Januari 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland

Over 10 dagen is het dan eindelijk zover, en ben ik onderweg naar Nieuw Zeeland (via Hong Kong)! Mijn laatste werkdag zit er inmiddels op en van veel mensen heb ik al afscheid genomen. Vreemd om in Januari 2015, of tegen sommige mensen zelfs al in December 2014, te moeten zeggen "tot 2016, waarschijnlijk!" Het voelt nog allemaal heel onwerkelijk, waarschijnlijk dringt het pas echt goed door als ik eenmaal in het vliegtuig zit...
Ik zal jullie in elk geval op deze pagina (en soms ook via Facebook en natuurlijk WhatsApp etc) op de hoogte houden van mijn avonturen in Nieuw Zeeland en Australië. Ik hoop minimaal 1x per week iets te kunnen posten.
Hopelijk krijg ik af en toe ook wat reacties van jullie, altijd leuk om te lezen!

Liefs, Naomi

  • 11 Januari 2015 - 19:34

    Nathalie Walvoort:

    Ik ga je volgen lieverd! Dikke 4 spannend hoor, lekker het avontuur tegemoet

  • 11 Januari 2015 - 19:56

    Loes :

    Super stoer! Onwijs gaaf dat je dit gaat doen, geniet lekker daar! Dikke 4

  • 11 Januari 2015 - 21:48

    Henny:

    Tuurlijk gaan we je volgen, spannend hoor! Veel plezier en succes daar!
    Zie je de 20ste nog.

  • 12 Januari 2015 - 21:36

    Tante Ria:

    Wist niet dat je weggaat. Spannend.. Stoer hoor!

  • 12 Januari 2015 - 22:39

    Riet:

    Hele goede reis en geniet er zoveel mogelijk van. Ik zal je zeker volgen. xxx

  • 14 Januari 2015 - 15:14

    Robert:

    Hopelijk zien we elkaar morgen nog even bij de borrel en anders: Veel plezier!!!

  • 14 Januari 2015 - 21:32

    André:

    Geniet eerst en maak van het verslag schrijven geen moeten. Niets moet, alleen dus... GENIETEN!

  • 19 Januari 2015 - 16:20

    Joanna:

    Believe miracles and follow your dreams...veel plezier :-)

  • 21 Januari 2015 - 15:41

    Ruben Koene:

    Geniet ervan! Heel veel succes!!

  • 22 Januari 2015 - 13:13

    Pap:

    Hey Naomi, Als je dit leest ben je neem ik aan al in Nieuw-Zeeland ! Ik hoop dat je hebt kunnen uitrusten en genieten van de reis . Gaat het al wat beter met je keel/verkoudheid? Spannend hoor ,je staat voor een van de grote uitdagingen in je leven en ik weet zeker dat je er iets moois van gaat maken en straks verrijkt met mooie (levens)ervaringen terug komt. Ik ben trots op je, sterkte,geluk en succes !! Liefs xxx Pap en grts Rietxxx

  • 22 Januari 2015 - 19:44

    Tante Marianne:

    Hoi Naomi, je zal wel moe van de reis zijn. Probeer in ieder geval zolang mogelijk op te blijven. Des te sneller zal je gewend zijn aan het tijdsverschil. Ik kijk uit naar je reisverslagen. Heel veel plezier.

  • 22 Januari 2015 - 20:15

    Mams:

    Ik zag dat je geland bent in Auckland. Zal niet meevallen om de hele dag nog wakker te blijven, want ik zie dat het daar pas half 8 's morgens is. Hopelijk heb je van Hong Kong naar Auckland nog wel kunnen slapen.Nou ja, ik hoop dat t mooi weer is, dat helpt! Begin maar rustig aan, je hebt tijd genoeg. Dikke kus,mams xXx

  • 23 Januari 2015 - 00:22

    Tante Annet:

    hallo Naomi,ik zag net dat je in Auckland bent hoop voor je dat je uitgerust aan het avontuur kan beginnen hierbij veel succes ik blijf je volgen lieve groet en dikke kus Annet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Naomi
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 364
Totaal aantal bezoekers 65477

Voorgaande reizen:

21 Januari 2015 - 21 Januari 2016

Nieuw Zeeland en Australië

04 April 2007 - 04 November 2010

Club Med

15 September 2005 - 15 November 2006

Master European Tourism Management

Landen bezocht: